Megrendelés lépései
Az árucikkek mellett feltüntetett ár az árucikk vételára, amely tartalmazza az általános forgalmi adót is. A termékek mellett szereplő vételárak biztosan nem változnak meg a megrendelés leadása és az árucikkek kézhezvétele közötti időszakban.
- A megvásárolni kívánt tételeket a tedd a kosarába, kattints a jobb felső sarokban található bevásárlókocsi ikonra, majd a „Kosár” gombra.
- A „Kosár" menüpontban találod a megvásárolni kívánt termékek listáját, amelynek mennyiségét itt még módosíthatod, illetve a tételeket törölheted is. (A mennyiség megváltoztatása után kattints a "Frissítés" gombra).
- A "Szállítási mód választása" résznél választhatod ki, hogy személyesen, futárszolgálattól vagy csomagautomatából szeretnéd átvenni a megrendelésedet.
- A "Megrendelés összesítő" résznél látod a megvásárolni kívánt termékek összértékét. Figyelem! Ez az összeg még nem tartalmazza a házhozszállítás vagy a csomagautomata költségét!
- A "Megjegyzés" rovatban tudsz velünk egyéb kérést, információt megosztani (pl. kiszállításnál pontosan hova menjen a futár).
- Ki tudod választani, hogy Magánszemélyként vagy Cégként szeretnél vásárolni nálunk. Figyelem! Ha a "Magánszemély" rubrikát választod, a megrendelés folytatásában nem lesz lehetőséged céges számlát kérni!
- A "Tovább" gomb megnyomásával tudod megadni a megrendelői adatokat, illetve rá tudsz erősíteni az átvétel módjára. Ha korábban vásároltál a webshopban a rendszer automatikusan felkínálja az előző rendelés során rögzített adatokat. Továbbá itt tudsz kedvezménykódot vagy ajándékkártya sorszámot megadni.
- Amennyiben házhozszállítást vagy csomagautomatát választottál, a következő oldalon meg tudod erősíteni a döntésed.
- A következő oldalon a fizetési módokat tudod kiválasztani. Kérjük, hogy a házhozszállítás vagy csomagautomatában történő átvétel esetén, ha a csomagot átvételekor szeretnéd fizetni, akkor mindig az Utánvét opciót válaszd!
- Ha számlázási cím eltér a kiszállítási címtől, akkor itt még van lehetőséged módosítani.
- A "Rendelés elküldése" gombbal véglegesíted a megrendelésedet.
Megrendelésedről rendszerünk 48 órán belül automatikus visszaigazolást küld. Amennyiben a visszaigazolás nem érkezik meg, kérünk, értesíts minket!
Fizetési módok
Fizetés SimplePay alkalmazással
Ezt a fizetési módot mind a boltban történő, mind a házhozszállítással és a csomagautomatában történő átvételhez is választhatod. Ebben az esetben az OTP által üzemeltetett SimplePay fizetési rendszer igénybevételével fizetheted ki megrendelésedet érvényes bankkártyád adatainak megadásával. A számlát a fizetést követően, automatikusan küldi a rendszer e-mailben az általad megadott e-mail címre.
Utánvét
Ezt a fizetési módot a házhozszállítás, valamint a csomagautomatából történő átvétel esetén kell kiválasztani, amennyiben a megrendelésed értékét az átvételkor szeretnéd kiegyenlíteni. Házhozszállítás esetén lehetőséged van készpénzzel és bankkártyával is fizetni a futárnál. Csomagautomatáknál kizárólag bankkártyával tudsz fizetni. A számlát e-mailben küldjük el.
Bolti átvétel esetén bankkártyás és készpénzes fizetés
Üzletünkben lehetőség van készpénzzel, valamint bankkártyával fizetni. Kérünk, ezt a két fizetési opciót csak abban az esetben válaszd, ha az üzletben szeretnéd átvenni a megrendelésedet!
Szállítási módok
Szállítási feltételek
A raktáron lévő termékek szállítási határideje 1-3 munkanap (házhozszállítás és csomagautomata esetén). Ez alól kivételt képeznek a kiemelt időszakok (pl. karácsony), ahol a szállítócégek terheltségétől függően ez a időintervallum megnövekedhet.
Belföldi házhozszállítás
A megrendelt termékeket a DPD Hungary Kft. szállítja ki. A szállítócégnek átadott áruval kapcsolatos információt a +36 1 501 6200 telefonszámon vagy a dpd@dpd.hu e-mail címen kérhetsz. A csomag futárcégnek történő átadásáról e-mailben értesítünk.
A házhoz szállítás díja a vásárolt termékek összértékétől függően:
Házhoz szállítás DPD futárszolgálattal 25.000,- Ft alatti vásárlás esetén 1990.- Ft
Házhoz szállítás DPD futárszolgálattal 25.000,- Ft fölötti vásárlás esetén ingyenes
A szállítási költség minden esetben a ténylegesen kiszállított áruk végösszege alapján kerül megállapításra.
Belföldi házhozszállítás esetén a futárnál van lehetőséged készpénzzel vagy bankkártyával is fizetni.
Amennyiben a kézbesítés idejére vonatkozó további megjegyzést, pontosítást szeretnél kérni, a megrendelőlap "Megjegyzés" rovatában jelezheted.
Külföldi kiszállítási igény esetén érdeklődj e-mailben az info@karasna.hu e-mail címen!
Foxpost csomagautomata
A csomagautomatába rendelt termékeket a FOXPOST Zrt. kezeli. A cégnek átadott áruval kapcsolatos információt a +36 1 999 0369 telefonszámon vagy az info@foxpost.hu e-mail címen kérhetsz. A csomagautomatába történő elhelyezésről e-mailben értesítünk.
Foxpost csomagautomatába történő kiszállítás 25.000,- Ft alatti vásárlás esetén 1490.- Ft
Foxpost csomagautomatába történő kiszállítás 25.000,- Ft fölötti vásárlás esetén ingyenes
A szállítási költség minden esetben a ténylegesen kiszállított áruk végösszege alapján kerül megállapításra.
A Foxpost csomagautomatáknál kizárólag bankkártyával tudsz fizetni.
Az átvétellel kapcsolatos információt erre az oldalra kattintva, illetve az alábbi videóban találod.
Személyes átvétel
Személyes átvétel a Nyugati pályaudvar és a Lehel tér között található Karasna motoros üzletben lehetséges az alábbi címen és nyitvatartási időben:
1132 Budapest, Váci út 40.
Hétfő-péntek: 10:00 - 18:00
Szombat: 10:00 - 14:00
Vasárnap: zárva
A személyes átvétel díja ingyenes. Üzletünkben készpénzzel és bankkártyával is tudsz fizetni.
Kérünk, ünnepnapokon mindig tájékozódj az aktuális nyitvatartási időről weboldalunkon vagy közösségi média felületeinken!